Kapcsolat

Név(Kötelező)
Adatkezelési hozzájárulás(Kötelező)

Hange Krisztina vagyok,
online asszisztens

Munkám során egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások, és egyszemélyes Kft.-k mindennapi általános és pénzügyi adminisztrációját végzem és részt veszek a folyamataik fejlesztésében is.

Amikor egy kis vállalkozás eléri azt a szintet, hogy a vezetők feladatai nagymértékben megnőnek és a további fejlődés vagy versenyelőnyhöz jutás érdekében a következő lépés az operatív feladatok delegálása, akkor jövök a képbe én.


Rólam

Több, mint 10 éves munkatapasztalattal a hátam mögött és egy közgazdász diplomával a „zsebemben” nyitottam meg az online irodámat, ahol egyéni vállalkozók és mikrovállalkozások háttértámogatásával foglalkozom.

Eddigi munkáim során dolgoztam családi vállalkozásban, multinacionális cégnél, állami vállalatnál, start-up-nál, így az általános és pénzügyi adminisztráció területén sokrétű tapasztalatokat szereztem.

Célom, hogy hatékonyan és megbízhatóan támogassam az ügyfeleimet és a munkámmal segítsem őket a céljaik elérésében.

Dolgozzunk együtt!

Így dolgozom

A munkám során bevezettem olyan folyamatokat, amelyek segítenek abban, hogy minél hatékonyabb legyek.

Ehhez számomra ideális megoldás a Trello, ahol ügyfelekre és feladatokra lebontva tudom nyomon követni a tennivalókat. Ha kell, akkor dátumot is tudok hozzárendelni, így emlékeztetve magam vagy téged egy közelgő határidőre.

Fontos számomra továbbá, hogy világos és tiszta elvek mentén dolgozzak, melynek része az adatbiztonság. Ahhoz, hogy az érzékeny üzleti adatokhoz vagy jelszavakhoz illetéktelenek ne férhessenek hozzá, mindenhez 2 faktoros hitelesítést és jelszókezelőt használok. Továbbá rendelkezem előfizetéssel minden olyan általam használt szoftverhez, amelynél ez szükséges.

Sok esetben bekapcsolódok az adott vállalkozás folyamatainak javításába is. Ha ismerek olyan lehetőséget, szoftvert, alkalmazást, ami lerövidítheti és megkönnyítheti a munkát vagy optimalizálhat egy folyamatot, akkor javaslatot fogok tenni a használatára. A döntés természetesen a te kezedben van.

Ha a vállalkozásod fejlesztéséhez szükséged van piac- vagy konkurenciakutatásra, árajánlatok bekérésére, akkor rámbízhatod, mert ebben is rendelkezem tapasztalattal.

A pénzügyi adminisztráció az egyik fő szolgáltatási területem. Sokéves gyakorlattal rendelkezem, jól ismerem a számlázó és pénzügyi nyilvántartó rendszereket, így egy új ügyfél esetén is könnyen átlátom az operatív feladatokat.

Az együttműködés menete

Egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultáció keretein belül átbeszéljük, hogy a vállalkozásodban mely feladatokat szeretnéd delegálni. A beszélgetés után készítek egy árajánlatot, amely részletesen tartalmazza a feladatlistát, árakat.

Az ajánlat elfogadása után történik a megbízási szerződés aláírása, melynek része a titoktartási megállapodás és adatkezelési jogosultság, valamint tartalmazza az átadott feladatok részletes listáját is.

A szerződés aláírását követően hozzáférést adsz a cég által használt rendszerekhez, alkalmazásokhoz, e-mail és egyéb kommunikációs fiókokhoz, valamint elmondod a feladatok elvégzéséhez szükséges tennivalókat és lépéseket.

Elkezdjük a közös munkát, melyről az előzetesen megbeszélt rendszerességgel tájékoztatlak. A hónap végén elkészítem a teljesítésigazolást és az elfogadás után kiállítom a számlát.

Készen állsz a közös munkára?

Ha a vállalkozásod már elérte azt a pontot, amikor a szintlépéshez szükséged lenne az adminisztráció delegálására, akkor keress meg és beszéljünk róla!


Időpontot kérek