A szolgáltatási lista tájékoztató jellegű és a leggyakrabban előforduló feladatokat tartalmazza.
Mivel minden vállalkozás különböző és mások a feladatok, így az előzetes konzultáción megbeszéltek alapján mindig az adott vállalkozásra szabott feladatlistára szerződök.
Általános, a vállalkozás működéséhez szükséges operatív feladatok, például hivatalos levelezés, árajánlatkérés, nyomtatványok és dokumentumok kitöltése.
A mindennapi működéshez és a hosszabb távú tervezéshez elengedhetetlen tennivalók a Cash Flow-tól a számlázáson át a pénzügyi nyilvántartások vezetéséig.
Ajánlatok összegyűjtése különböző szolgáltatóktól, időpontok, szolgáltatások megrendelése, események és üzleti utak megszervezése.
Blogbejegyzések szerkesztése és időzítése, hírlevél szerkesztés, termékek feltöltése webáruházba, tananyagok, videók feltöltése.
Ha a fenti listától eltérő feladatban lenne szükséged segítségre, akkor hívj fel vagy írj nekem és átbeszéljük, hogy a tapasztalatom és tudásom alapján tudom-e vállalni.
Az első konzultáció ingyenes, melynek során megismerjük egymást, bemutatod a vállalkozásodat és átbeszéljük, hogy mely feladatok azok, melyeket delegálni szeretnél én pedig elmondom, hogy mi az, amiket át tudok vállalni tőled.
© Hange Krisztina – Minden jog fenntartva!
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum